Dostawa i płatność

Opcje dostawy

Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym dhdomino.pl dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, ROHLIG SUUS Logistics lub Ambro Express, a także za pomocą transportu ze sklepu DH DOMINO (jedynie na terenie woj. wielkopolskiego). Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Poznaniu przy ul. Obornickiej 337. 

 

 

Koszty wysyłki

Cena wysyłki produktów za pośrednictwem firmy kurierskiej uzależniona jest od długości krótszego z boków dywanów, wykładzin i chodników oraz ilości zamówionych paczek paneli winylowych (LVT). W przypadku transportu ze sklepu DH DOMINO (jedynie na terenie woj. wielkopolskiego) cena wysyłki jest stała i nie zależy od wymiarów ani ilości zakupionych produktów. 



Formy płatności

Mają Państwo do wyboru następujące formy płatności:


  • przelewem na konto Santander Bank Polska S.A 19 1090 1463 0000 0001 0433 5993
  • za pośrednictwem serwisu Przelewy24
  • gotówką przy odbiorze towaru od kuriera (płatność za pobraniem).
 

Termin dostawy

Termin dostawy towaru zależy od jego dostępności w naszym sklepie stacjonarnym oraz magazynach dostawców i jest wyszczególniony przy każdym z produktów. 


Wysyłka przesyłek za pośrednictwem kuriera odbywa się od poniedziałku do piątku, natomiast transport ze sklepu (jedynie na terenie woj. wielkopolskiego) od poniedziałku do soboty. 


Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską oraz transportu ze sklepu. W większości przypadków są to dwa dni robocze. Jeżeli po tym czasie nie otrzymają Państwo przesyłki prosimy o kontakt.


W przypadku opcji dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki. Natomiast, jeśli wybraną przez Państwa formą wysyłki jest transport ze sklepu prosimy o podanie odpowiadającej Państwu godziny dostawy w „uwagach do zamówienia” a dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć Państwu towar o wskazanej porze. 


W sytuacji  Państwa nieobecności podczas dostarczenia przesyłki, kurier pozostawi awizo lub skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu ustalenie ponownego terminu dostarczenia towaru.